My Blog List

Saturday 5 October 2013

CALON KETUA UMNO BAHAGIAN WANGSA MAJU YANG TAK LAYAK....






CALON KETUA UMNO BAHAGIAN WANGSA MAJU YANG TAK LAYAK....

disini gua nk cakap sikit tentang mamat ni,sehingga semua rakyat wangsa maju tengah berfikir siapakah beliau ini sehingga nk bertanding sebagai ketua umno bahagian wangsa maju..apa yang kerja beliau telah lakukan sepanjang beliau di wangsa maju....gua dapat tahu beliau ini ingin membalas dendam ke atas ketua bahagian yg disandang oleh dato mohd shafei abdullah sekarang...sehingga kan beliau di halau oleh keluarga kerana perjuangannya yang telah melanggar perjuangan UMNO...gua xnak burukkan hal peribadi beliau,mesti ada masalah mental gua dapat tahu yg beliau ini hanya berangan untuk terkenal bukan perjuangan UMNO yg beliau ingin juangkan.....gua rasa beliau patut sedar diri yang beliau tidak sesuai untuk menjadi KB UMNO WANGSA MAJU....gua tak pernah nampak pun kerja yang beliau tuliskan tu....apa2 pun selamat berjuang lah wahai azlan...

No comments:

Post a Comment